Apa yang aku cari???

Monday 26 March 2012 0 comments
Apa yang aku cari dalam kedunian tiada apa yang kekal semakin kerap aku fikirkan makin kerap aku keliru apa yang sebenarnya aku mahu...

wang?? keseronokan? kebebasan?? kepujian?
ohhhh aku keliru hakikatnya bukan itu yang aku impikan atau dambakan...

tapi secebias harapan bahawa aku masih disayangi oleh -NYA ;)  

kian lama aku disini kian lama aku mencariNya... sesungguhnya Dia mengetahui bahawa aku berubah kerana Nya...
 keranaMu aku berubah :)

dahulu aku terlalu mengejar kepujian atau dambarkan perhatian daripada tidak sepatutnya tapi kini aku tidak perlu gusar kerana DIA tetap  memerhatikan aku malah sentiasa mengingat kan aku setiap kali aku lalai mahupun terlena dengan ketidakpastian dunia...terima kasih ALLAH

Ya Allah bagi la aku secebis harapan untuk mendekatkan hati ku padamu supaya tika aku terluka aku tidak keseorangan... 



0 comments:

Post a Comment

Follow

©Copyright 2011 I'm not Srikandi...0.o | TNB